با خرید مجموعه کل مقالات تدوین استراتژی از ۴۰ % تخفیف بیشتر بهره مند شویدتدوین استراتژی مجموعه کل مقالاتاین مجموعه شامل ۷۷ مقاله در خصوص تدوین استراتژی می باشد فایل کلیه مقالات PDFلیست مقالات در یک فایل اکسل جداگانه تعداد صفحات مقالات ۱۵۲۰حجم فایل زیپ دانلودی ۳۶۹ MB

مجموعه مناسب کسانی است که در حال تحقیق و پژوهش پیرامون موضوع تدوین استراتژی می باشند .

با خرید مجموعه کل مقالات تدوین استراتژی از ۴۰ % تخفیف بیشتر بهره مند شوید.

فهرست مقالات به شرح ذیل می باشد :

ردیف عنوان مقاله تعداد صفحات

۱۰۱۴ درخت تصمیم فازی ؛ رویکردی نوین در تدوین استراتژی ۱۶

۱۰۱۵ طراحی مدل راهبردی ارزیابی عملکرد در شرکت های ساختمانی با ترکیب روش های BSC و AHP 23

۱۰۱۶ بررسی عناصر برنامه ریزی استراتژیک به منظور ارایه مدلی مفهومی و کاربردی برای شرکت های صنعتی کوچک ۲۲

۱۰۱۷ طراحی نقشه راهبرد برای موسسات علمی پژوهشی غیردولتی بر اساس مدل کارت امتیازی متوازن مطالعه موردی: جهاد دانشگاهی ۲۲

۱۰۱۸ مدل سنجش رویکرد برد – برد به عنوان زیرساخت کار تیمی ۱۵

۱۰۱۹ ارزیابی و اولویت بندی استراتژی ها با استفاده از تکنیک الکتره ۳ در محیط فازی (مطالعه موردی: شرکت تماد) ۳۱

۱۰۲۰ ارائه الگوی نظام مند برای انتخاب راهبرد استوار با رویکرد آینده پژوهانه ۲۶

۱۰۲۱ فرآیندها و عناصر تدوین راهبردهای وظیفه ای سازمان ۱۷

۱۰۲۲ امکان سنجی پیاده سازی تکنیک ارزیابی متوازن در سنجش عملکرد بیمارستان های شیراز ۲۷

۱۰۲۳ ارایه یک روش ترکیبی در تدوین روش شناسی پیاده سازی مدیریت دانش ۳۴

۱۰۲۴ ارائه رویه نظام مند انتخاب مشاور با هدف تدوین برنامه استراتژیک در مدیریت شهری؛ (مورد مطالعه: سازمان زیباسازی شهر تهران) ۲۲

۱۰۲۵ طراحی الگوی مفهومی ارزیابی عملکرد راهبردی: مبتنی بر زنجیره ارزش آفرینی راهبردی پویا ۲۱

۱۰۲۶ رویکردهای جایگزین طراحی استراتژی در شرایط عدم قطعیت، رویکردی تحلیلی-تطبیقی ۲۰

۱۰۲۷ تدوین اهداف راهبردی و ارائه مدلی برای دستیابی به آنها با رویکرد ارزیابی متوازن ۲۸

۱۰۲۸ طراحی مدل خط مشی گذاری مبتنی بر شواهد در نظام سلامت ایران (پژوهشی کیفی) ۲۰

۱۰۲۹ الگوی ارزیابی عملکرد شرکت های زیرمجموعه در هلدینگ ها بر مبنای کارت امتیازی متوازن مورد مطالعه: هلدینگ صنایع غذایی سینا ۲۵

۱۰۳۰ شناسایی موانع تدوین استراتژی های کارکردی منابع انسانی ۲۶

۱۰۳۱ تدوین راهبرد سازمان از طریق یکپارچگی SWOT، BSC و با استفاده از ابزارهای QFD و MBNQA و ارزیابی عملکرد ۳۳

۱۰۳۲ کارآفرینی استراتژیک و دستیابی به مزیت رقابتی: مطالعه تجربی در حوزه صنعتی سازی صنعت ساختمان و مسکن ایران ۲۳

۱۰۳۳ الگوی سیستمی مدیریت راهبردی هویت ملی ۲۰

۱۰۳۴ استراتژی مدیریت دانش کسب و کار ۱۵

۱۰۳۵ گرایش راهبردی، فرهنگ و قابلیت توسعة محصولات جدید بر عملکرد توسعة محصولات جدید ۱۹

۱۰۳۶ تبیین راهبرد رقابتی و نوآوری دانش فنی بر عملکرد صادراتی ۲۱

۱۰۳۷ چارچوب جامع تدوین استراتژی نیروگاه برق اصفهان با رویکرد بازاریابی ۱۶

۱۰۳۸ تاکسنومی استراتژیهای تولید در ایران مورد مطالعه: شرکتهای تولیدی شهرستان مشهد ۱۸

۱۰۳۹ تدوین راهبرد برای شرکت تولید تجهیزات پزشکی گوهرشفا با استفاده از ماتریس برنامه ریزی راهبردی کمی (QSPM 15

۱۰۴۰ روند تکاملی الگوی راهبردهای منابع انسانی ۲۲

۱۰۴۱ ارائه برنامه راهبردی فناوری اطلاعات معاونت آموزش نهاجا ۳۲

۱۰۴۲ تبیین نقشه اجرایی برنامه استراتژیک بنگاه ها ۲۶

۱۰۴۳ تدوین استراتژی عملیاتی تولید سه مرحله ای بر اساس مدل میلتنبرگ (مورد مطالعه: یک شرکت آب معدنی) ۲۲

۱۰۴۴ تدوین راهبردهای توسعة منابع انسانی با رویکرد توسعة دانش کارکنان ۱۵

۱۰۴۵ تدوین محورهای استراتژیکی توسعه ی منابع انسانی ۲۹

۱۰۴۶ تدوین استراتژی تحقیق و توسعه با استفاده از گسترش عملکرد کیفی تکنولوژی: رویکرد کشش بازار ۱۶

۱۰۴۷ تاثیر استراتژی های سازمان های غیردولتی در ایجاد و ارتقا سرمایه اجتماعی ۱۹

۱۰۴۸ بررسی میزان تأثیر هوشمندی رقابتی در ایجاد مزیت رقابتی ۱۷

۱۰۴۹ راهبردهای سیستمی برای تدوین برنامه های استراتژیک ۱۷

۱۰۵۰ جهت گیری استراتژیک و موفقیت شرکت های صادراتی ۲۲

۱۰۵۱ تدوین استراتژی های پورتفولیو کسب و کارهای بیمه موسسه فرهنگیان ۲۲

۱۰۵۲ طراحی الگوی فرایندی تدوین راهبردی پابرجا در شرایط عدم قطعیت ۲۷

۱۰۵۴ رویکردهای توسعه استراتژی در کسب مزیت رقابتی پایدار و مصادیق آن در صنعت خودروی جهانی همراه با تحلیل پیامدهای آن برای صنعت خودروی کشور ۴۶

۱۰۵۶ قابلیتهای مهندسی مجدد برای بهبود راهبردهای رقابتی ۱۵

۱۰۵۸ شاخصهای تعیین اولویت در برنامه ریزی استراتژیک سیستمهای اطلاعاتی ۱۶

۱۰۵۹ بررسی رابطه بین سازگاری استراتژی کسب و کار با استراتژی تولیدی و عملکرد شرکت ساپیا دیزل ۲۷

۱۰۶۰ هوشمندی رقابتی و تصمیم­گیری استراتژیک ۲۳

۱۰۶۱ تدوین استراتژی های شرکت صنایع آجر سفال گرگین ۳۵

۱۰۶۲ مدل های استراتژی و پرواز به سوی بالندگی ۴

۱۰۶۳ ارتباط تفکر راهبردی و عملکرد ۱۹

۱۰۶۴ برنامه ریزی استراتژیک موثر در بخش دولتی (نکته های آموختنی) ۹

۱۰۶۵ ارائه مدل تدوین ماموریت در سازمان های عمومی و غیرانتفاعی ۲۵

۱۰۶۶ طراحی مدلی برای اندازه گیری هوشمندی استراتژیک سازمانی (مورد مطالعه: شرکت های استفاده کننده از نرم افزارهای هوشمندی کسب و کار در ایران) ۲۳

۱۰۶۷ تدوین راهبرد از طریق چارچوب جامع تدوین راهبرد ۱۶

۱۰۶۸ چالشهای برنامه ریزی و مدیریت استراتژیک در آموزش و پرورش استان اصفهان ۱۶

۱۰۷۰ استقرار استراتژی کسب و کار توسط تکنولوژی اطلاعات ۱۰

۱۰۷۱ تدوین استراتژی توسعه معادن ایران (مورد: شرکت ایمپاسکو) ۱۸

۱۰۷۲ برنامه ریزی جامع چیست؟ ۸

۱۰۷۳ راهبرد دلفینی ۱

۱۰۷۵ تدوین استراتژی‌های توسعه منابع انسانی ۱۰

۱۰۷۶ انتخاب آمیخته راهکارهای مناسب و استراتژی ها در بقا و توسعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان با استفاده از تکنیک AHP 17

۱۰۷۷ رهیافتی بر توانمندی رقابتی در هزاره سوم ۵

۱۰۷۸ تصویرپردازی از ویژگی های آینده موعود: به سوی الگوی قرآنی ۳۶

۱۰۷۹ انتخاب استراتژی بهینه براساس تحلیل SWOT و روش فرآیند تحلیل شبکه ای ۱۴

۱۰۸۰ ارائه مدلی مفهومی به منظور شناسایی و اولویت بندی عوامل کلیدی موفقیت (CSF) سایت های خرید و فروش الکترونیکی در ایران ۳۱

۱۰۸۱ تحلیل نظری در تدوین استراتژی توسعه منابع انسانی چالشها و تناقضها ۱۲

۱۰۸۲ ضرورت تدوین برنامه استراتژیک آموزش عمومی مقابله و آمادگی در مقابل سوانح و حوادث بر اساس شرایط اقلیمی و فرهنگی استانهای کشور ۹

۱۰۸۳ طراحی و تدوین استراتژیها و اقدامات پیشگیرانه از وقوع خطاهای پزشکی در بیمارستانهای دولتی استان تهران ۱۳

۱۰۸۵ آسیب شناسی توان استراتژیک شرکت سایپا برای ورود به بازارهای جهانی: بررسی عوامل درون سازمانی ۴۰

۱۰۸۶ تحلیل استراتژیک، تدوین و انتخاب استراتژی مبتنی بر ماتریس SWOT و تکنیک های تصمیم گیری چند شاخه فازی ۲۲

۱۰۸۷ نقش سیستمهای اطلاعاتی مدیریت استراتژیک در فرایند تصمیم گیریهای راهبردی سازمان ۱۱

۱۰۸۸ با نگاهی به صنعت خودروسازی چین : استراتژی های کارآ در مواجهه با تحولات جهانی ۴

۱۰۸۹ استراتژی سه جانبه؛ یک روش جدید برای تدوین استراتژی ۷

۱۰۹۰ تحولات و اختیارات بیشتر در تعیین استراتژی ۴

۱۰۹۱ طراحی نظام ارزیابی و کنترل راهبردی در الگوی مدیریت راهبردی طرح گرا ۱۲

۱۰۹۲ رفتار مصرف کننده و تدوین استراتژی بازاریابی ۳

۱۰۹۳ مدل سازمانی برای تفکر راهبردی: (مطالعه تجربی) ۳۲

۱۰۹۴ ارایه ی مدل تدوین استراتژی مبتنی بر فرهنگ – مورد ایران ۱۹

۱۰۹۵ طراحی مدل شناسایی، ارزیابی و تعیین قابلیت های استراتژیک: پژوهشی در شرکت ایران خودرو ۲۸

۱۰۹۶ تعیین و ارتقاء موقعیت استراتژیک پالایشگاه تهران بر مبنای مدل دلتا و رویکرد پویائی‌های سیستم ۱۹

خرید فایل