بررسی تأثیر آموزش به شیوه نمایش خلاق بر تفکر انتقادی و پیشرفت درسی دانش آموزان در درس علوم اجتماعی سوم ابتدایی

بررسی تأثیر آموزش به شیوه نمایش خلاق بر تفکر انتقادی و پیشرفت درسی  دانش آموزان در درس علوم اجتماعی سوم ابتدایی

بررسی تأثیر آموزش به شیوه نمایش خلاق بر تفکر انتقادی و پیشرفت درسی دانش آموزان در درس علوم اجتماعی سوم ابتدایی

چکیده: این پژوهش با هدف بررسی تاثير آموزش به شیوه zwnj;ی نمایش خلاق بر پیشرفت درسی و تفکر انتقادی دانش zwnj;آموزان پایه سوم ابتدایی انجام گرفت. روش پژوهش شبه تجربی با طرح پیش zwnj;آزمون ndash; پس zwnj;آزمون با گروه آزمايش و گواه بود. برای دستیابی به این هدف، نخست یک نمونه ۴۰ نفری به شیوه …