ترجمه مقاله وضعیت سیگنال دهی محصولات لوكس در بازار نقش برجسته نام تجاری

ترجمه مقاله وضعیت سیگنال دهی محصولات لوكس در بازار: نقش برجسته نام تجاری:

چكیده:

این تحقیق به معرفی نام تجاری برجسته می پردازد كه یك ساختار منعكس كننده علامت تجاری و یا آرم یك محصول است. محققین پیشنهاد می كنند تا یك طبقه بندی در مصرف كنندگان انجام شود كه یكی از چهار گروه با توجه به اختصاص ثروت خود و نیاز به وضعیت نشان می دهد كه چگونه در هر گروه به صورت آشكارا كالاهای لوكس مارك دار، تطابقی قابل پیش بینی داشته و تمایل به معاشرت و تفكیكی با اعضای دیگر گروه را دارد. مصرف كنندگان ثروتمند نیاز به جایگاه پایین معاشرت داشته و همچنین پرداخت حق بیمه ای برای محصولات را تنها آنها می توانند تشخیص دهند. مصرف كنندگان ثروتمند نیاز به استفاده از وضعیت كالاهای لوكس با سیگنال بالا را دارند. كسانی كه نیازمند به این وضعیت هستند، ولی نمی توانند ان را داشته باشند با استفاده از كالاهای لوكس تقلبی اقدام می كنند كه باعث تقلید از ثروتمندان شده و عملا نیاز انها را از بین می برد. این آزمایش همراه با تجزیه و تحلیل بازار و با حمایت مدل ارائه شده در وضعیت سیگنالینگ با استفاده از اعتبار یك نام تجاری انجام شده است.

كلمات كلیدی:كالای لوكس،وضعیت، مصرف آشكار، نام تجاری برجسته، نام تجاری، گروه های مرجع، انگیزه های تجزیه ای، كالاهای تقلبی.

۱-مقدمه:

اساس براین است كه هر جامعه صنعتی بسیار سازمان یافته بوده و در نهایت استوار بر پرداحت های نقدی باشد و بتواند قدرت مالی خود را نشان د هد. و به همین ترتیب با بدست اوردن یك نام خوب و مصرف آشكار كالا مشهور خواهد شد. در قرون وسطی، قوانینی تعدیل مخارج با همه جزئیاتش در هر طبق اجتماعی مجاز بوده است. از جمله حداكثر قیمت یك لباس مشخص بود. به عنوان مثال دامادها نمی توانستند لباس های پارچه ای را با بیش از دو علامت استفاده كنند و همچنین شوالیه ها می توانستند

محرك و طراحی: پاسخ دهندگان نشان داده اند كه طرح های كیف های دستی مورد علاقه انها بوده است. این شامل ۳ جفت كیف لوكس با مارك شانل كه گران قیمت است و LV كه حداقل هزینه را دارد می باشد. برای هر نام تجاری ما یك كیف را انتخاب نموده ایم و مقیاس پیش آزمون را برای آن انجام داده ایم. در نهایت سه كیف ارزان قیمت باقی مانده اند. برای هردو مارك LV و كوچ، كیف دستی های كوچكتر گران تر از كیف دستیهای بزرگتر بوده اند. برای مارك شانل، كیف های بزرگتر گران تر بوده اند. اگرچه موقعیت مارك كوچ به عنوان مارك تجاری لوكس به شدت مورد بحث است، این شامل یك نام تجاری است. زیرا در زمان مطالعه ان در بازار كیف چرم امریكا وجود دارد و برای اولین بار در موسسه رتبه بندی اشیای لوكس در سال ۲۰۰۸ مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته و جزء ۲۶ علامت تجاری لوكس می باشد. در حالت اول تصاویری از لین كیف ها با نام تجاری مربوط چاپ شده است. در حالت دوم، نام های تجاری حذف شده و كیف ها بدون هیچگونه اطلاعات ذكر ده ارائه است

خرید فایل